How Julian Newman Prepared To Play LAMELO BALL! Jaden Newman Has A CRUSH On Melo!?

Share
Embed
  • 
    Loading...
  • Published on:  5/11/2019
  • Last Episode of Hello Newmans ►► https://ovrt.me/2LiCJKy
    More Hello Newmans ►► https://ovrt.me/2Yb9LxZ
    GET OVERTIME APPAREL ►► https://ovrt.me/2OG5RbB

    It's your favorite time of the week! Another episode of HELLO NEWMANS. Today we got Julian Newman vs LAMELO BALL. Prodigy Brand vs BIG BALLER BRAND. This gonna pop off.

    The Newmans are in full focused mode on this episode as they prepare for the biggest game of the year. This legit might've been the biggest HS game ever.

    The game starts and Downey Christian is sticking with Spire, but can they keep up?

    Find out next week on HELLO NEWMANS!

    Drop a comment and show love for the NEWMANS!
    ---------------------------------
    Follow Us On Social!
    ---------------------------------
    Instagram: https://www.instagram.com/overtime
    Twitter: https://twitter.com/overtime
    Facebook: https://www.facebook.com/GetOvertime/
    ---------------------------------
  •                                        
Loading...

Comment

  • Overtime (May 11, 2019)

    Wanna see Jaden Newman play THIS WEEK in NYC? RSVP HERE: https://overtime.tv/girlstakeover

  • Horrify SwooZie (3 days ago)

    We gud

  • Juicemagoos1 (May 18, 2019)

    Seems like another piece of shit dad trying to jack ride off of his sons success

  • AlmightyTaka (May 11, 2019)

    It’s crazy majority of they episodes is them getting their ass whooped

  • LaKobe Ball (May 18, 2019)

    AlmightyTaka 😭😭😭

  • Kyriecavs2 (May 16, 2019)

    AlmightyTaka Facts 😂😂

  • Reid Power (May 12, 2019)

    James Charles just kissed you...👇Like to undo

  • NBD_ Worst (3 days ago)

    Go suck ur dads peen oh wait I forgot he don’t have one

  • OOF (5 days ago)

    Shut the fuck up bruh

  • Bot EDOGG (May 13, 2019)

    Lmao Melo was probably eating twinkies and playing Fortnite before the game while Newman be gettin his shots up 🤣

  • KingSavage (4 days ago)

    Fr tho

  • Glockaveli  (4 days ago)

    Sir Raphael nigga you dumb watch his games that boy cold asl and most of the time he let his team score cuz they good asf too

  • AverageBrino (May 14, 2019)

    Julian : DEFINITELY feeling some pressureMelo: Are we running a scrimmage today?

  • TheCodFather (May 13, 2019)

    The dad reminds me of a weasel; except weasels are skinny haha. Dude is toxic af.

  • Finn McInroy (1 day ago)

    They are so small. No way Julian could make it into the NBA.

  • Roman Empire (5 days ago)

    Nah. He look a lot like that penguin in Batman

  • ImHotFire (May 12, 2019)

    It sad when youre more worried about your “merch” than your team🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

  • ALL THINGS HIPHOP (11 hours ago)

    Facts and don't nobody want them trash ass hoodies

  • Andriy Galyuk (May 18, 2019)

    Facts

  • Lol Org (May 12, 2019)

    Lmfao mans really thinks he can compete with BBB

  • +brav1025 😂😂😂

  • Luis Marin (2 days ago)

    On god

  • Gael Avila (May 16, 2019)

    Imagine a toad yelling at you...

  • Gerardo Asencio (1 day ago)

    Lol

  • MONEYM23 (May 13, 2019)

    Julian Newman's dad is a DOLLAR TREE version of LaVar Ball

  • captain price (6 days ago)

    99 cent store lavar