Young M.A "Wahlinn" feat. KorLeone (Official Music Video)

Share
Embed
  • 
    Loading...
  • Published on:  9/4/2018
  • Young M.A "Wahlinn" feat. KorLeone, out now: http://smarturl.it/wahlinn

    Track produced by NY Bangers. Music video directed by Marc Diamond (@iammarcdiamond). Track mixed/engineered by Wizard Lee @feet1stmusic.Follow KorLeone here: http://instagram.com/itskorleone

    Purchase official Young M.A gear at https://shopyoungma.com

    Stream/Download Young M.A's latest music at: http://www.linktr.ee/youngma

    IG: http://instagram.com/youngma
    Spotify: http://sptfy.com/youngma
    Twitter: http://twitter.com/youngmamusic
    Facebook: http://facebook.com/youngmamusic
    Website: http://youngmamusic.com
  •                                                      
Loading...

Comment

  • hxartlxss (Sep 4, 2018)

    People who sleep on YOUNG MA be wahlinn 🚫🧢

  • Wise Man (Feb 26, 2019)

    Odee

  • BOSSALINI Givenchy (Sep 27, 2018)

    They said we wahlinn🗽❤

  • Vals Gal (Sep 11, 2018)

    Am I the only person who loves the New York accent?

  • day day Ivey (Apr 23, 2019)

    l naw son it's just dat wavy sound 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Spice 0o0 (Mar 8, 2019)

    lol 😂 what NY accent that accent went away the second they gentrified the whole city smh YEARS AGO!! Ik I’m a Native NYer Born and Raised #Bklyn!! #KingsCounty

  • Martino-Santana (Sep 7, 2018)

    They shoulda dropped this at the beginning of summer. This is that let kids play in the fire hydrant water while the grown ups bbq kinda diddy bop.

  • Zues Adams (May 7, 2019)

    It is the beginning of summer. Already in may its 1 month away. Songs don't disappear...it would take a month for this to boost anyway and still play. Songs play on usually for 6 months after it drop anyway till they flood the new shitb

  • ila Leiba (Apr 2, 2019)

    sorry just nearly tuch unlike

  • Cookup debarge (Sep 11, 2018)

    She Iight they don’t give her the respect just cuz she gay bruh she be snapping

  • Atharva Pandharpurkar (Jan 18, 2019)

    Industry now sleepin on her

  • Luckyman (Sep 23, 2018)

    this track is suitable for GTA 6

  • toya adams (Sep 6, 2018)

    Can we give a special shout out to the guy that made the video for making the Hudson look like a beach resort 👏👏👏👏👏👍👍👍👍...

  • toya adams (Oct 10, 2018)

    +Slim Official he or she needs a SPECIAL MADE GRAMMY....just for the Hudson shots alone...you can't tell me that water doesn't look good enough to drink in this video....now that's what I call GREAT FOOTAGE....

  • 718 bkflow (Sep 16, 2018)

    They jet skiing on the east river🙄🙄 song litty though

  • Feet1stMusic (Sep 13, 2018)

    This go SO HARD!!! THEY SAY WE BE WAHLINN

  • Bongi Bora (Sep 9, 2018)

    Young MA best female rapper no arguing 🔥🔥🔥

  • Justin Sherrod (May 2, 2019)

    +Zoey Aliiyah Stop it.

  • bunay hunay (Mar 18, 2019)

    No argue

  • Karabo Gift Sambo (Sep 9, 2018)

    Shoutout to M.A for holding it down last night in Johannesburg 🇿🇦🇿🇦🔥🔥!!! Shit was lit 🔥🔥

  • Ladycool1 Esperance (Apr 24, 2019)

    Karabo Gift Sambo I grow up in South Africa/ Pretoria and miss home so all the way from Chicago.🥰

  • Lor Bmoreflow (Sep 18, 2018)

    Best female rapper last ten years

  • Khary King (Apr 23, 2019)

    Yeah yen years