SPICY HOT FOOD FULL FACE MAKEUP CHALLENGE!

Share
Embed
  • 
    Loading...
  • Published on:  3/17/2019
  • SHOP MY PALETTE: http://sylviagani.com/bhpaletteSHOP S-CLUB MERCH: https://fanjoy.co/collections/sylvia-...Hey S-Club, today I try to do my makeup while eating spicy foods... this was an especially hard challenge for me since i have the LOWEST tolerance when it comes to anything spicy lol ENJOY! xoSUBSCRIBE HERE: http://bit.ly/2g1cqFWWatch this video NEXT: "TRYING WEIRD JAPANESE SNACKS" https://www.youtube.com/watch?v=5kvwT...Dont forget to THUMBS UP the video if you LIKED it!CALLING ALL S-CLUB... Translate my videos into YOUR language for a shout out in my description! Try it HERE: http://bit.ly/2nHx8zPDISCOUNT CODE "SYLVIA" on all bh Cosmetics!http://bhcosmetics.comMY FAVES FROM TOO FACED: http://bit.ly/TFsylvia--PRODUCTS USED--FACEFarsali Make-Skin Serum Liquid Glasshttps://bit.ly/2Tg1JkBYSL All Hours Foundationhttps://bit.ly/2jD4K24It Cosmetics Bye Bye Under Eye Concealerhttps://bit.ly/2wS3rz9RMS Beauty Buriti Bronzerhttps://seph.me/2HFvJUSRMS Beauty Lip2Cheek Smilehttps://seph.me/2CpaaExABH Liquid Glow Highlight- Pearlahttps://seph.me/2udnGqoLaura Mercier Translucent Setting Powderhttps://seph.me/2Y63fJpEYESMac Long Wear Paint Pot- Soft Ochrehttps://mcys.co/2FhDq1zNatasha Denona Eyeshadow Palette https://seph.me/2OemD2EMarc Jacobs Velvet Noir Mascarahttps://seph.me/2UEzwoQUrban Decay 24/7 Glide On Eye Pencil- Double Lifehttps://seph.me/2HsDBteKMYNX Z15 Lasheshttps://bit.ly/2TevbaiBROWSColourPop Precision Brow Pencil- Honey Blondehttps://amzn.to/2UH2PXYLIPSDominique Cosmetics Cream Matte Liquid Lipstick- Love Drophttps://bit.ly/2HEo1KzMac Lip Pencil- Miss Divahttps://amzn.to/2CnOJDOEstee Lauder Pure Color Envy Sculpting Gloss- Wicked Applehttps://amzn.to/2FjgteyIF YOU READ the entire description COMMENT "Justin Bieber commented on your instagram" to confuse everyone who isnt in on the joke haha! xo------------------------------LETS BE FRIENDS ON SOCIAL MEDIA! - INSTAGRAM https://www.instagram.com/sylviagani- TWITTER https://twitter.com/sylviagani- SNAPCHAT username: sylviagani- FACEBOOK https://www.facebook.com/sylviagani- BLOG http://sylviagani.com------------------------------ M U S I C Music by Epidemic Sound (http://www.epidemicsound.com)------------------------------D I S C L A I M E R This video is not sponsored. As always, all opinions are my own and I keep it 100 with yall - always honest! Thank you for your love and support. XO
  •                                                  
Loading...

Comment

  • Sylvia Gani
    Sylvia Gani  5 months ago+1157

    i have an embarrassingly low tolerance to spicy foods lmao so sad

  • Briana
    Briana 5 months ago+1187

    I thought you were about to use spicy food as your makeup, and I was like girl.

  • Cassandra Cisneros
    Cassandra Cisneros 5 months ago+915

    my mouth is watering just looking at all the snacks

  • Trish Tran
    Trish Tran 5 months ago+198

    Am I the only one that wants to see her do the Spicy Korean Noodle Challenge? 🔥🔥🔥🍜🍜🍜

  • Dafani vasquez Vasquez
    Dafani vasquez Vasquez 5 months ago+259

    Damn you would not last at all in a Mexican house.😂

  • Jenny Gemini
    Jenny Gemini  5 months ago+182

    I love how Sylvia had to drink milk after eating the wing with pepper 😂😂

  • Justme_salami_
    Justme_salami_ 5 months ago+158

    The new level of flexing is dropping a hot wing on your $129 eyeshadow palette and not screaming

  • Anamika Ganguly
    Anamika Ganguly 5 months ago+380

    I'm literally over here dunking my hot wings into sriracha while watching this 😶😂

  • Anna Kosiek
    Anna Kosiek 5 months ago+122

    I would be sweating and still have the nerve to say “ it’s not even hot” 😭😂

  • Peyton Ledwell
    Peyton Ledwell 5 months ago+314

    Who else liked Bc they know it’s gonna be good. Ilysm and ur channel

  • Katie Hattie
    Katie Hattie 5 months ago+20

    DO A WHOLE FACE OF MAKEUP BUT WITH A SNAP FILTER AS YOUR MIRROR

  • Alyaa Damia
    Alyaa Damia 5 months ago+157

    Hot Cheetos are my fav,for me it is not that spicy
    Even know I don't like eating spicy cuz I can't handle it 😂

  • Vanessa Montalvo
    Vanessa Montalvo 5 months ago+37

    Shouldn't of watched this hungry... craving spicy food now😐🤔🌶🌶🌶

  • Hannah
    Hannah 5 months ago+35

    Lmao I read the title and thought that you were gonna use spicy food as “makeup” for your face.🤦🏻‍♀️😂 haha loved the vid sylvia💛

  • Logan Aragon
    Logan Aragon 5 months ago+33

    Lmfao fuego means fire😂❤we still love u tho

  • Joelina Elwhagen
    Joelina Elwhagen 5 months ago+7

    you should try to do your makeup in alphabetical order!

  • Danielle Reynolds
    Danielle Reynolds 5 months ago+76

    Girl early squad... S club !!! Love u girl.

  • Maiwand Kamawal
    Maiwand Kamawal 5 months ago+9

    Sylvia is that kinda girl that eats an apple and then says its really spicy

  • Krisann Martinez
    Krisann Martinez 5 months ago+6

    Who else was eating spicy food while watching this

  • Mare M
    Mare M 5 months ago+34

    I love spicy food. This video is so funny . I literally a whole bag of ghost pepper chip. Love this .