Kevin Hart and Odell Beckham Jr. Talk Football, Family And Funky Hairstyles

Share
Embed
Loading...

Comment

  • Mike Jason 9 months ago

    Those 2 guys keeping a straight face has to be the hardest job on the planet

  • Aaron Yarbrough 12 days ago

    Had to have had music playing in the headset cause there's no way you wouldn't laugh 😂

  • Egou Mar 28 days ago

    Mike Jason ✌🏽

  • jamel Williams 7 months ago

    “ Excuse the cocky out of me” 😂😂

  • TRINI EXTREME 7 months ago

    That's man's face when he saw kevs hair lmao 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Mike Five 8 days ago

    He looked at kev like WTF!!

  • nawfal effendi 2 months ago

    hahaha

  • Samuel Soyebo 8 months ago

    Kevin giving production cues for effects and narration that never actually get implemented is hilarious to me.

  • Gissel Flores Monegro 8 months ago

    He doesn’t know who Ronaldinho is.. lord gimme strength 💆🏼‍♀️

  • jerry berry an hour ago

    Lukas Meerhoff Maradona or Pele more like

  • Ellie Perkins 6 days ago

    Idk who it is😂

  • Jacob Johnson 9 months ago

    Can we get a cold as balls episode with the Rock?Edit: Thanks for the likes

  • d.rose 1 months ago

    Facts

  • Lil Muzy 2 months ago

    gah damn 10k likes

  • Raven Coleman 8 months ago

    Odell trying not to laugh about peroxide Brenda lol

  • Luella Millar 3 months ago

    Scott Williams I b well stiggieh continue

  • Scott Williams 3 months ago

    Nobody ever believes me, my brother and my sister when we tell people Junior is our cousin.l got pix, info, nickname from childhood, family reunions, his mom (our aunt) and everything. We proud of him. We tell them one or two things (not online anywhere) and they still don't believe it. But yeah, dats my kinfolk cause. We know where he really from and it aint what you read. Cat came out da block, he ain't no phony. Chris Bosh is a homie too, going way back to when he had an eye problem I ain't seen him...

  • Gerren Flynn 8 months ago

    The way he says “Darryl” is hilarious

  • Brittany Griffin 8 months ago

    Gerren Flynn I shed a tear every time he said “Darryl” lol

  • Haley B 8 months ago

    Excuse the cocky out of me 😂😂😂😂😂😂😂💀

  • Matt Pascal 4 months ago

    Haley B lmao as I read your comment Kevin said it 💀

  • GoCrazyMarlo 8 months ago

    Bam Bam Bigelow😂😂😂😂 where my OG wrestling fans at?

  • Swaxzyy ' 5 days ago

    Stg🤣

  • BEASTMODEGAMING 23 2 months ago

    GoCrazyMarlo right here