Nipsey Hussle’s Funeral Procession Ended In Fatal Shooting

Share
Embed
  • 
    Loading...
  • Published on:  4/12/2019
  • The rapper was laid to rest after thousands gathered for a Celebration of Life ceremony in L.A. to honor Nipsey’s legacy.

    More from Entertainment Tonight: https://www.youtube.com/channel/UCdtX...

    Exclusives from #ETonline :
    https://www.youtube.com/playlist?list...
  •                                  
Loading...

Comment

  • This is crazy what wrong with people

  • +Rob rain you fags reported it. Youtube removed it

  • Rob rain (4 days ago)

    +🤡🌎Heil Honkler👌 yeah ok but you changed it lol

  • Kami Rainn (Apr 12, 2019)

    So I just found out from several people who was in the processional that there was no shooting & the media is lying. The shooting was on another side of town!? That's Whack that the media is trying to paint a foul picture of this man's Home going!!!😒😢#RIPNipseyHussle we know the truth!!❤

  • Nikki Davis (13 hours ago)

    +Real Talk it happened on the other side of town, go look it up b4 u get on here lying

  • Nikki Davis (13 hours ago)

    That's what they do smh

  • Dre real (19 hours ago)

    Lies!!!Lies!!!The media is lying! The shooting had nothing to do with Nipsey's Procession!!!!!I was there!

  • 35carmi (Apr 12, 2019)

    They can't even show the man respect?

  • henkdachief (6 hours ago)

    who was this guy anyways never heard of him - is he a local?

  • K Will (5 days ago)

    Lol...respect for a guy who rapped about shooting mother fuckers...who made it a POINT to yell out "Six-oh" in all his videos... which is not POSITIVE in the city of L.A....How many people he RAPPED about shooting....I dont understand you people outside of L.A...tye dude was a GANG BANGER...and DIED that way

  • Glory Mosby (Apr 13, 2019)

    The ignorance is real but the distraction will not take effect The Marathon Continues!!!

  • Vincent Lopez (5 days ago)

    Bahahah

  • MARTHA JT (5 days ago)

    Glory Mosby pshhhh couldn’t have said it better... ignorance is here left and right and for those who believe this is Fake News !!!

  • Woloud Books (Apr 12, 2019)

    Are you freaking kidding me!!??

  • Nikki Davis (13 hours ago)

    +The LiiTe so what's your philosophy on white school shooters, I'm guessing heavy metal music is the cause. I mean, i play mortal kombat and I'm not trying 2 finish nobody in real life nor is any 1 I know who plays, but somehow rap music overpowers the black mind and sends them into a killing rage lmao dumb ass

  • The LiiTe (3 days ago)

    +Jason Smith useless chump. ;) Wish they would eradicate you.

  • SUPREME MITJURI (Apr 13, 2019)

    RIP 2PAC💎👑RIP MAC MILLER🧡RIP XXXTENTACION💜👑💜RIP NIPSEY HUSSLE💎MOBB DEEP💚BIGGIE💛NATE DOGG ❤️LIL MISTER 💙LIL PEEP 🧡EAZY E💜

  • Herr Starr (1 day ago)

    RIP Celia Cruz

  • Fernando Miranda (2 days ago)

    +Efrain Perez naw

  • E Annette Lawson (2 days ago)

    First XXX now Nipsey😭

  • Prizzilla (Apr 13, 2019)

    His daughter is by another woman, I believe.

  • Tony medina (Apr 15, 2019)

    Smh A man is being put to rest why you gotta bring up old shitt !!?? One word for you ..”Messy”!

  • Supie badazz (Apr 14, 2019)

    +peace love lmao 😂

  • D Ma (1 day ago)

    Why do Americans start with the ethnicity of a person “a black woman” “a white women” etc, it’s very mind boggling

  • Angel Cruz-Ortega (5 hours ago)

    I don't get it too much neither 😆