SAYING 'YES' TO MY GIRLFRIEND FOR 24 HOURS CHALLENGE (I BOUGHT HER CHANEL!)

Share
Embed
Loading...

Comment

  • MusicByARII (Jan 29, 2019)

    This is the perfect time for Trisha to tell Jason he has to marry her 😂.......This comment didn’t age well

  • Deer Heart (Feb 8, 2019)

    And the fries pizza and mukbangs ...

  • Makena Dahir (Feb 4, 2019)

    Well......not anymore

  • tisha4uri (Feb 2, 2019)

    Who else just came from the video of Trisha trashing David and Jason????

  • Razan Abou El Ezz (5 days ago)

    Link plz?

  • Araksan Anwar (Feb 4, 2019)

    Me

  • Pedro Detzel (Feb 2, 2019)

    Aaaaaaaand they broke up.

  • Cody Fern (2 days ago)

    +Jamie McCoy Nah theyre done

  • just a comment (Feb 8, 2019)

    +alesha sulahry I hope not

  • GhostGamer08 (Feb 2, 2019)

    Plot twist: they break up

  • palmtreeperspective (Feb 8, 2019)

    I don’t think is a plot twist 😂😂😂🤣🤣

  • Daenerys Targaryen (Feb 7, 2019)

    Someone owes you a payout for predicting this

  • brittannie burris (Jan 30, 2019)

    Trish needs to do a saying yes to my boyfriend for 24 hours

  • Sonya Berry (Feb 4, 2019)

    +Lay Potvin I was going to comment this

  • Marvin Mckenzie (Feb 3, 2019)

    😐 ummmmmmm no lol then David might have got that threesome 🙄🐷

  • Selena Mendez (Jan 29, 2019)

    She told him to compliment her and then she’s like babe stop 😂😂

  • imnumber142 (Jan 31, 2019)

    some people are actually mad at this? wtf lol i thought it was the funniest thing i've seen her do in a while

  • Aria Russell (Jan 31, 2019)

    I mean she knows the camera is rolling lol.

  • 박재영 (Feb 2, 2019)

    "i cant wait to marry you"a couple days later and theyre broken up

  • Bubbles Awesome (Feb 5, 2019)

    박재영 I give them a week to get back together.

  • Jessica Mendoza (Jan 30, 2019)

    I honestly don’t think Jason & Trisha look like they have a 15 year age gap. They look around the same age... If anything a few years apart but definitely not 15.

  • Ashley Sudduth (Feb 8, 2019)

    Cause she destroyed her skin by tanning so much

  • Elvia Mendoza (Feb 5, 2019)

    Tanning beds will do that to you.

  • Bobby Fato (Jan 30, 2019)

    Is it me or does Jason look tired every day now ?

  • Jettsetgirl G (5 days ago)

    his eyes are so baggy I would so get that fixed...But Nash is A Genuinely nice guy I believe

  • BlahBlah Blah (Feb 4, 2019)

    So busy chasing young boys

  • Julia Rogers (Jan 30, 2019)

    Trisha is Kelly from the office when it comes to relationships

  • Aly Marie (Feb 6, 2019)

    Damn 😂😭