Katt Williams Roasts Tiffany Haddish, Kevin Hart, Wanda Smith & More, Talks Hollywood - CH News

Share
Embed
  • 
    Loading...
  • Published on:  9/14/2018
  • https://comedyhype.com - Katt Williams stopped by V103 in Atlanta, GA. and would unleash criticism on fellow comedians Kevin Hart, Tiffany Haddish, Wanda Smith, Lil Rel, Jerrod Carmichael, and Hannibal Buress. Instagram: @ComedyHype & Twitter: @ComedyHype_
  •                    
Loading...

Comment

  • M Bubb
    M Bubb 11 months ago+1193

    He is a very clever comedian. Some comedians would not be able to roast her so effortlessly.

  • #EastAtlantaZ6
    #EastAtlantaZ6 11 months ago+342

    “Only One Of Us Has $12 Worth Of Jewelry On” 💀💀💀💀💀💀💀💀

  • Demetra Hornbuckle
    Demetra Hornbuckle 11 months ago+628

    She thought she was gonna come for him & he sent her ass right back 😂😂...#IlovemesomeKattWilliams

  • M. Romero
    M. Romero 11 months ago+281

    This shit was hilarious... She was not ready!

  • gary vanliew
    gary vanliew 11 months ago+377

    Katt is extremely smart and calculating in his speech

  • Answer Man
    Answer Man 11 months ago+496

    Wanda really think she's funny. Glad a real comedian checked her.

  • JAB TV
    JAB TV 11 months ago+140

    Wanda who? Never heard of her until this😂

  • Sara Serrano
    Sara Serrano 11 months ago+184

    He was invited on her show for her to dis him.... thinking he wasn't going to clap back lol King Kat handle that lol

  • Lito Iglesias
    Lito Iglesias 11 months ago+73

    He really roasted her on the full version when he brought up cooking and she said broccoli lmao

  • blue 92
    blue 92 11 months ago+68

    Tiffany Haddish is not funny but if you say it then people will call you hater.

  • Mitchell Brock
    Mitchell Brock 11 months ago+525

    This fool said she was big on the radio! Lmaoooooooooooooooo!

  • Only1 Midniite
    Only1 Midniite 11 months ago+64

    He didn’t roast Tiffany, he gave her the credit she deserves & told the TRUTH! Big difference!! Honestly, she’s just not all that funny & there are PLENTY of dope black female comedians that got skipped to glamorized her mediocrity! He just gave y’all game on why!!! He roasted tF outta Wanda tho 😂😂

  • Kristie Kabs
    Kristie Kabs 11 months ago+39

    Oh lawd,that was painful,he's not Kevin or Tiffany,he doesn't even have to try,shut,scream,nothing, he hard,effortlessly,priceless,he is a legend, old school,knows how to put you in your place..
    She got burned😂😂😂😂

  • Jexy Rodriguez
    Jexy Rodriguez 7 months ago+20

    Katt William has a great defense mechanism. 😂🤣🤣🤣🤣 he got me dying

  • W. Wilson
    W. Wilson 11 months ago+18

    What maniac tries to roast KATT WILLIAMS!!!!!...and do it live on the radio???? WOW!!!

  • Hall of Fame 08 Bball
    Hall of Fame 08 Bball 11 months ago+829

    she is so dumb!!! She going to try to roast the king of underground comedy on the radio...SMH.. She tried it!!!! LOL

  • Katrina Brown
    Katrina Brown 7 months ago+21

    He was correct about Tiffany Haddish.

  • Leon Miller
    Leon Miller 7 months ago+55

    I'm here after watching Tiffany make a damn fool of herself

  • Kendell062
    Kendell062 11 months ago+33

    Talk about poking a bear,she was praying for a news break.

  • Roy Orr
    Roy Orr 11 months ago+15

    That fool said if you want to get Wanda's jewelry go to quick trip gas station. LMFAO.